Turkcell Hattı olanlar için PC den bedava internete FC yani Freedom Creative Python kodlaması sayesinde bedava internete girebileceğiz.Nasıl yapılacağına dair gerekli anlatımlar aşağıda yapılmıştır.Sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır.


Evet şimdi Python PC Programını indirmemiz lazım neden derseniz çünkü bu tür dosyaları PC'de çalıştırmak için bu programı ihtiyaç duyuyoruz.

İDM Programı ile film sitelerinden film indirebilirsiniz ve hız 1.500 Mb/s görür.
Takılma sorunu olmaz hatasız bir şekilde dosyalarınız iner.
Dikkat: Sitelerden sadece dosya indirmek için Alttaki FC Klasörünü İndirmeniz artından run demeniz ve mozilla vekil sunucu ayarlarını yapmanız gerekiyor.
Turkcell Python FC-sınırsız dosya indirme.rar

Ben Sadece Sitelerde Gezinmek ve youtube,facebook gibi sitelere girmek istiyorum diyenler için ayar aşağıdadır.

Fetch server Adresleri nasıl değiştirilir?
Buraya tıklayarak öğrenebilirsiniz.
Fetch serverlar indirme yapmazlar sadece http ve https sitelerde dolaşmak için işe yarar indirme yapmak için üstteki verdiğim dosyayı indirin. )

Turkcell FC Python PC İle bedava internet.rar adlı Rar dosyasını masaüstüne çıkart , ismi farklı dosyanın resimde ama içindekiler aynı ona takılmayın.

şimdi fcgaap'a tıkla ve karşımıza 2 tane klasör çıktı.

Fc Klasörüne Tıkla run adlı dosyayı çalıştır.


Ve tıkladık karşımıza bu python.exe adlı komut penceresi çıktı bunu kapatmıyoruz şimdi 2.bir ayar var onu yapıcaz

2.Ayar ise LocalProxy Adlı Klasörü aç ve Proxy ' ye tıkla.

ve karşımıza bu pencere çıktı.

Şimdi Mozilla ayarlarına girip Vekil Sunucu Adresini Ayarlıyoruz.


Çalıştığına Dair Kanıt İsteyenler;


İşlem tamam bedava internetimiz hazır arkadaşlar iyi sömürmeler. :)

Turkcell python pc programı ile freedom creative bedava internet kullanmak,Mozilla ile bedava internet Turkcell Fc kullanımı,turkcell fc sınırsız indirme yapmak

41 Yorumlar

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

  1. Evet suanda kullaniyorum cok sagolun fetch server herkes kullandigi icin cabuk bitiyor 1gb galiba kotasi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 1 gb doldugu zaman degistir sinirsiz indirme yapmak icin kirmizi yazida belirttim ordaki komutu kullan.

      Sil
  2. peki kablo ile baglayabilirmiyiz neti böyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , usb bağlantısı sayesinde interneti pc ye bağlayabilirsin.

      Sil
  3. Admin https girmiyor nasıl girebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hata resmini goster bide kullandigin dosyayi at bakim.

      Sil
  4. Adres çubuğuna www.google.com.tr olmaz ise http://www.google.com diye gir https olmadan.

    YanıtlaSil
  5. admin yukardakinin aynısını yaptım ama https sitelerin hiçbirine girmiyor mail adresime giren ayar göndererir misin? mail adresim kemalturker12@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncel fetch adresli ayar : https://userscloud.com/httjbqmsg2m0 linkten indirebilirsin.

      Sil
  6. admin rar ın içinden fc klasörü cıkıyor localproxy klasörü yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 tane winrar linki var sadece indirme yapcaksan Fc kullanican sadece gezinmek icin ise fc + localproxy kullanican.

      Sil
  7. olmuyor bağlantı sıfırlandı diyor harfi harfiyen yaptım ben ttnet kullanıyorum acaba ondanmıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi mobil verini açıp hotspot ile pc ye yayacaksın verdiğim programlar ile bağlanacaksın bu kadar. :)

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wifi bağlantısını kesip tekrar dene olmadı mobil veriyi aç kapa yap apn ayarını ise normal internet yap düzelmesi lazım.

      Sil
  9. python girmemle atması aynı anda oluyor win 7 kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pythonun kendi sitesinden pc ne uygun surumu indirmen lazim

      Sil
  10. admin python win 7 icin nereden indircem
    ben indirdim fakat aclıp hemen kapanıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.python.org/downloads/ Siteden indirebilirsin.

      Sil
  11. dostum bende vınn cihazı var. olur dimi

    YanıtlaSil
  12. hala işe yarıyomu ben tüm ayarları yaptım fakat mozillada zaman aşımına uğradı diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide çalışıyor , girmez ise fetch adresini değiştir.

      Sil
  13. FACE PAKETİ İLE OLUYOR MU ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Face paketine ihtiyac duymaz paketsiz calisir.İstersen dene face paketli

      Sil
  14. indirme ayarlı 3 gb dan sonra 1kb 2b yukarısını görmedi.. ona bi el at

    diğer internet ayarlı youtube vimeo gibi sitelere güvenlik sertifikası hatası veriyor.gerçi google ve bi çoğu sitede veriyor ama hatayı geç dediğimde site açıyor.sorun yok... ama facebook da sertifika hatası alıyorum kesinlikle face ye girmiyor...

    bu sorunu araştırdım sistem saati ile ilgili bir sorunmuş. sistem saatim doğru. galiba sunusu sistem ayarından bahsediyor . çözemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3Gb dosyayi fetchsiz adres ile yani sadece FC ile indir indirme yapmazsa mobil veriyi ac kapat duzeliyor hizi , bazı sitelerde sorun oluyor yada baska tarayici ile deneyebilirsin.

      Sil
    2. dostum mobil veri ile ne alaka pcden indirme yapıyorum..dediin olayları yapmıştım olmadı.3gbdan sonrası inmiyo birgun beklemen gerek.ayrıca bu sabah itibari ile bende bu fc python çalışmadı.buraya kadarmış.yeni.bir ayar var mı paylaşırsaniyi olur .tesekkurler.

      Sil
    3. yeni ayar yokmu. bunu nereden indirdin mailimi versem sende bana atsan linki.. ben proxy adresi değişebilirim. ayrıca face youtube ye girişide halledebiliriz. sınırsız indirme. sertifika sorununu halledebilirim.. sertifika ve proxy bilgileri rsa ile şifrelenmiş.kendimiz eklersek sorun hallolur. ama herkesin vpn hesabı alması gerekmekte.ve böylece turkcell önlem de alamaz buna. ayrıca turkcell 3g ile sitene girilmiyo. turkcell yasaklamış senin blogu :) hangi akılla yasakladıysa.

      Sil
    4. Bilmiyorum ki bu ayar bende çalışmıyor sende nasıl çalışıyor? Kısacası hangi açık olursa olsun gün geçtikçe kapanıyor yani sabit ayar yok yani :)

      Sil
    5. dostum bende bu ayar 4 gün oldu çalışmayalı. ilk mesajımın tarihinden anla artık...ama ondan önce iyi çalışıyordu. toplam trafiğim 161 GB idi :) ama bu trafiği başka bir proxy üzerinden yaptım :) .şimdi bu verdiğin ayar amerika proxy üzerinden bağlanıyordu bide benim proxyi ekledim çift proxy yani.

      Sil
  15. aga ben chorome kullanıyorum nolacak ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan sende bu yöntem çalışıyor mu ? çalışıyorsa chromedan girersin ama tüm sitelere girmez.

      Sil
    2. chorome çalışıyorda bazı sitelere girmiyor senin dediğin gibi ama nedende mozillaya senin verdiğin ayarları ettim hata veriyor güvenlik hatası o nasıl düzelir ?

      Sil
    3. www.google.com olarak gir https koymadan bağlan sitelere.

      Sil
    4. Hacı abi sınırsız int var face paketide var nasıl hızlandırılabilir.Bi ara mtu changer olayı vardı çalışıyormu çalışmıyorsa başka yontem varmı şuan çalışan.

      Sil
    5. Face paketiyle Psiphon vpn var ama bölgesel dene istersen

      Sil
  16. bilader sen wifi ile bağlanmışsın ben ama teli bağlıyorum öyle yapıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wifi ve teli baglamak ayni sonucda sende bu yontem calisiyormu ?

      Sil
    2. Hayır.senin yönteemlerinin hiçbiri çalışmıyor herşeyi denedim gene olmuyo

      Sil
    3. Tr de birsey kalmadi zaten avea var suanlik mms ile bedava net

      Sil

Yorum Gönder

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

Daha yeni Daha eski