Merhaba arkadaşlar bugun sizlere TurkNet’e arkadaşını getir, bir ay ücretsiz internet kazan! hediyesini nasıl kullanıcaksınız onu anlatacağım.


Merhaba,
TurkNet arkadaşını getirene ve getirdiği arkadaşına bir ay bedava internet veriyor. Ben evde TurkNet’in Özgür İletişim tarifesini kullanıyorum. AKN'siz, gerçek sınırsız, yüksek hızlı internet (100 Mbps’e kadar), ev telefonundan her yöne ayda 1.000 dakika telefon görüşmesi var tarifede. Ayda 64.99 TL. Başka da bir para yok, hepsi bu. Taahhüt olmadığı için de kafam rahat, dilediğim zaman bir kuruş ödemeden hizmetimi kapatma ya da başka sağlayıcıya geçme özgürlüğüm var.

Ben TurkNet’ten memnunum. Sen de dene istedim. Eğer kabul edersen, bir ay bedavası var sana. Ben de seni davet ettiğim için sayende bir ay ücretsiz internet kullanacağım.

Başka sağlayıcıya taahhüdün varsa, yani internet hizmetini değiştirmen durumunda sana ceza çıkacaksa, TurkNet 120 TL’ye kadar bu cezayı karşılıyor. Daha çok ceza çıkacaksa aşağıdaki link'e tıklayarak taahhüt bitiş tarihini giriyorsun, TurkNet tarih yaklaşınca sana haber veriyor. O zaman geçiş yaparsan yine sen de ben de bu kampanyadan yararlanabiliyoruz.

Taahhütsayar: http://www.taahhutsayar.org/?PromoCode=RVD50JE40HCX

Ne yapman gerekiyor?

Aşağıda seninle bir davet kodu ve bağlantı paylaşıyorum:

Davet kodu: RVD50JE40HCX

Bağlantı: https://turk.net/p/RVD50JE40HCX

Hemen davet linkine tıklayarak web üzerinden internet aboneliğini başlatabilirsin. Ya da TurkNet’in ana sayfasından başvuru butonuna tıkladıktan sonra açılan sayfadaki forma seninle yukarıda paylaştığım davet kodunu girebilirsin.

Benim mutlaka bir yetkili ile görüşerek bu işi yapmam gerekir diyorsan, 0 850 288 80 80 numaralı TurkNet çağrı merkezini ara ve abone olurken TurkNet yetkilisi ile yukarıdaki davet kodunu paylaş. Bu kadar basit. İndirimli internetini sana çıkan ilk faturaların ödenmesinden sonraki fatura döneminde kullanacaksın.


turknet bedava internet,turknet referans kodu ile bedava internet kullanımı,turknet aylık ücretsiz internet nasıl yapılır.

18 Yorumlar

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

  1. Turk.Net arkadaşını getir ile 1 ay ücretsiz kullanım kazanabilirsiniz. TurkNet' internet üzerinden üye olurken https://turk.net/p/YBO10SN14EPM/ linki üzerinden, telefon ile üyeliklerde referans kodunu YBO10SN14EPM müşteri temsilcisine söyleyerek üye olabilirsiniz. Üyeliğiniz başladıktan sonra ilk tam ödemenizden sonra 1 ay ÜCRETSİZ kullanım hakkı kazanıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar davet kodum TYG14AU18OKL müşteri hizmetlerini verin 1 ay siz ve ben ücretsiz kullanalım öğrenciyim destek

    YanıtlaSil
  3. Turknet gerçekten iyi ben ilçe merkezinden oturuyorum. ttnette bütün arkadaşlarım sıkıntı yaşıyordu benim geçmem ile herkese tavsiye ettim geçenler de rahat ettiler.
    Türk.net müşteri hizmetlerinden maliyeti düşürerek hizmeti ucuza veriyor. yani telefonla aradığınızda yüz yüze görüşeceğiniz bir müşteri hizmetleri bulamayabilirsiniz emin değilim hiç aramadım ama bütün işlemleri zaten siz de bilgisayarcıysanız kolaylıkla yaparsınız.
    iyi ya da kötü olması türknetten değil bulunduğunuz yerde ttnet altyapısını aynı hattı kaç kişi kullanıyor onun ile ilgili.
    adil kullanım kotası yok.
    taahhüt yok. 200 gb kullanıyorum aylık
    hızı max altyapı desteklediği hızın maksimumu kadar. ben 16 mbits kullarıyorum sürekli.
    sorularınız olursa cevaplayabilirim.

    https://turk.net/p/CHC32FA49LBF

    YanıtlaSil
  4. Kampanya 31 Ocak tarihine kadar uzatılmıştır.

    Güncel kodum üzerinden başvuru yapabilirsiniz.

    https://turk.net/arkadasini-getir/YBO10SN14EPM/

    YanıtlaSil
  5. Aşağıda seninle bir davet kodu ve bağlantı paylaşıyorum.Faturam Otomatik Ödeme Talimatlıdır.Her türlü konuda da yardımcı olmaya çalışırım.

    Davet kodu: KBL74XB27KBM

    Bağlantı:https://turk.net/p/KBL74XB27KBM

    YanıtlaSil
  6. Kampanya 28 Şubat 2018 tarihine uzatılmıştır!
    Aşağıda seninle bir davet kodu ve bağlantı paylaşıyorum.Faturam Otomatik Ödeme Talimatlıdır.Davet Kodu (KBL74XB27KBM) ile akalı her hangi bir sorun ile karşılaşmazsınız.

    Davet kodu: KBL74XB27KBMlışırım.

    Bağlantı: https://turk.net/p/KBL74XB27KBM

    YanıtlaSil
  7. kampanya 28/02/2018 uzarılmıştır.Güncel kod
    Aşağıda seninle bir davet kodu ve bağlantı paylaşıyorum.Faturam Otomatik Ödeme Talimatlıdır.Her türlü konuda da yardımcı olmaya çalışırım.

    Davet kodu: KBL74XB27KBM

    Bağlantı:https://turk.net/p/KBL74XB27KBM

    YanıtlaSil
  8. TurkNet arkadasini getir davet kodu https://turk.net/arkadasini-getir/YBO10SN14EPM/

    Beni referans göster, 1 ay internet kazan.

    YanıtlaSil
  9. denemek lazım belkıde ttnet den ıyı olabılır

    YanıtlaSil
  10. makale çok guzel paylaşıınız nasıl yapacagımı anlıyamadım o kadları nasıl veriyorsunuz teşekkuler

    YanıtlaSil
  11. düzgün bir anlatım ile yazmışsınız elinize sağlık ama sanırım kampanya bitti

    YanıtlaSil
  12. gerçekten güzel bir uygulama. emeği geçenlere teşekkürler. kalın sağlıcakla. çalışmalarınızda başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  13. güzel bir kampanya olmuş, internet kotaları artması ve dolaylı olarak fiyatların artması ile kampanya devam ediyormu acaba

    YanıtlaSil
  14. DAHA NE OLSUN KARDEŞİM GETİR ARKADAŞINI KAP 1 AY İNTERNETİNİ DİYE KAMPANYA YAPMIŞLAR ADAMLAR. GÜZEL BİR UYGULAMA OLDUĞU BELLİ HERKESE TAVSİYE EDERİM.

    YanıtlaSil
  15. çok iyi özetlemişsin bu yararlı bilgiler için tşkler, herkeze bir ay bedava internet ne güzel.

    YanıtlaSil
  16. Süper bir site ve çok faydalı bir yazı emeği geçen arkadaşa teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Türknet türk telekom gibi aynı düzeyde dediler eğer öyleyse ben türknet e geçecem çünkü türk telekom suyunu çıkardı yani.

    YanıtlaSil
  18. Güncel kod arayanlar sorunsuz kullanabilir. YBO10SN14EPM - Kayıt esnasında müşteri temsilcisine söylemeniz yeterli.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

Daha yeni Daha eski