Eylül’de düzenlecek olan  etkinlikte Windows 9 işletim sistemi tanıtımı yapılacak.
Windows 8 ile kötü bir başarı elde eden “Threshold” kod adlı Windows 9 işletim sistemini kullanıcılarla buluşturmaya hazırlanan Microsoft, yeni işletim sistemiyle beraber Windows 8′in oluşturmuş olduğu ön yargıları kırmayı planlıyor.
Threshold’da, Windows 8′de yer alan metro uygulamasına bu defa pek  yer verilmeyecek Microsoft, bu husus da gelen müşteri şikayetlerini umursamış görünüyor. Genellikle masaüstü bigisayar kullanıcıları, Microsoft’u işletim sisteminin sade yapısını bozmakla itham etmişlerdi.





Windows9
Yukarıdaki görsele bakılırsa arayüzü, klasik başlat menüsü arayüzü ile metro arayüzünün bir bileşimi andırıyor, bir önceki Windows işletim sistemine nazaran sadeleştirilmiş tasarımıyla dikkatlerden kaçmıyor. Başlat menüsü ekranının sol tarafı yıllardır aşina olduğumuz klasik başlat menüsü arayüzüne sahip. Sağ tarafta ise e-posta, takvim, haberler ve değişik kısa yollar metro arayüzü ile kullanıcılara sunulmuş.
Threshold’un bir başka değişikliği ise Cortana olacak. Siri’yle benzeşim işlevlere sahip Cortana’ya Windows 9 işletim sisteminde var olacak. Microsoft, bu yüzden kullanıcılarına Windows 8 ile yaşattığı hayal kırıklığını kırmayı hedefliyor.
Microsoft, 30 Eylül’de düzenleyeceği etkinlikle Threshold Windows 9 işletim sistemi görücüye çıkıyor.

Post a Comment

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

Daha yeni Daha eski