Pia vpn'nin mms ile modlanmış ayarı ile bedava internete girebileceksiniz.Program tamamen mms üzerinden girer ücretsiz bağlantı sağlar.Openvpn'de kullandığımız mms config ile nasıl bağlanıyorsak bu programda ona göre bağlanıyor.


Türk Telekom Mms İçin Pia Mod İle Bedava İnternet

APN Ayarı:
Apn: mms

Nasıl Kullanılır?
Programa ilk giriş için nete ihtiyaç var.Sadece 1 kereliğine giriş yapmak için.
Ayarı ise sadece tcp yi seçiniz gerisine ellemeyin
Bağlanın o kadar.

Dropbox İndirme linki;

Qfs İndirme linki;

Pia Hesap;
User: x5127309
Password: yoWdSrxCxL
15 günlük hesaptır şifreyi değiştirirseniz kimse giremez olay budur.
10.06.2016

İndirmede 1mb/sye kadar çıkıyor.

Türk telekom pia mod apk uygulaması ile bedava internete girmek,türk telekom pia mod ücretsiz internet,pia mod bedava internet avea,pia mod sınırsız bedava net

8 Yorumlar

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

  1. Admin hesap nasıl yok sen hesap almıştın? kendi hesabın nasıl patladı

    YanıtlaSil
  2. Pia sitesine baktım şifremi unuttum bölümü varmış sıfırlayın geri alın :/

    YanıtlaSil
  3. admin şifreyi resetle https://www.privateinternetaccess.com/pages/reset-password

    YanıtlaSil
  4. metin kardesim seni cok seviyoruz senin sayende internete bedava giriyoruz ama sunu bilki senin ilk sifreyi degistiren kisi suan sitene yazar olarak aldigin teknotamirci sitesi sahibidir ben takip ettim hatta ordan indirilmis configde mevcut bende,bil istedim kal saglicakla boylelerine guven olmaz bilesin

    YanıtlaSil
  5. kardeş face de grup açsana takip edelim ordan

    YanıtlaSil
  6. Tamam çalışıyor uygulama :) ama vpn ile yaptığımız interneti kablosuz ile diğer pclere ve telefonlara nasıl yayabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pdanet apk ve pc icin pdanet programini yukleyip bilgisayara yayabilirsin.

      Sil
    2. kardeş bu openvpn de kendı zpn mı yaptım hersey dogru editledim ama http recv error veya baglantı zaman asımına ugraadı diye hata alıyorum yardım cı bir destek ver kardeş :))

      Sil

Yorum Gönder

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

Daha yeni Daha eski