Türk Telekom mms apn sayesinde finch vpn ayarlı ve pro hesap ile bedava internete gireceğiz.Openvpn'de kullanmak isteyenler içinde config konuda paylaşılmıştır.

Türk Telekom Mms APN Ayarları ile FinchVPN Premier Hesap İle Bedava İnternet
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Finch VPN APK indirme Linki;
finchvpn_aveamms_h716043.apk

Premier Hesap;
Kullanıcı Adı: jonezz
Şifre: Sürekli Değiştiği İçin Yazmıyorum APİ Key Şifresini Yazıcam
Apn: mms
TCP seçin
Proxy girişi için
Ayarlar/özel seçenekler işaretli olsun
İlave ek seçeneklere aşağıdakini yazın

http-proxy 213.161.151.201 8080
Üyelik girişi için bir kereliğine nete ihtiyaç var
Not: Şifreyi değiştirmeyin sonuç'da e mail bende uğraşmayın herkes kullansın.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evet sonunda Premier Hesaba Yükselttim Sınırsız Bir Şekilde Doya Doya Kullanın.
90 Günlük Süresi Vardır.
Ben OPENVPN Uygulamasından Bağlanıcam Diyenler İçin Config Aşağıda;
Premier Hesap (Sınırsız İnternet)
finchvpn-MMSLimitsiztrick.ovpn
MMS APN Her zaman bağlanacak diye birşey yok bazı saatlerde bağlanmıyor yoğunluktan olduğunu düşünüyoruz.


API key: ''KH85DfWCJaPFep3'' Openvpn'de bağlanmak için gerekli olan şifre.

Finch VPN APK Uygulaması Resimli Anlatım

türk telekom mms apn ile bedava internet,türk telekom finch vpn ile bedava internet,finch vpn premier hesap ile bedava internet,finch vpn pro config dosyası,finch premier hesap 2016

72 Yorumlar

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

  1. Yanıtlar
    1. Openvpn'deki gibi kullandığın hızı alırsın

      Sil
  2. Ben baglayamadim http proxy ile hata veriyor

    YanıtlaSil
  3. Metin bedir ben bunu editledim openvpn confingine donusturdum linki paylasiyorum bi katkimiz olsun yani link: http://dosya.co/343x6wmy9cqx/limitsiztrickbyFurkanÖzkanFinchVPN.ovpn.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Config için teşekkürler tamamdır konuya ekledim. :)

      Sil
  4. Metin bedir zpn icin yaptigim confingi istersen paylasabilirim konu acabiliriz

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Yeni şifreyi nasıl alıcaksınız gösterdim konuda

      Sil
  6. Pro hesap çalışmıyor bağlanıyor da kalıyor

    YanıtlaSil
  7. dostum configde vermiş olduğun ip adresi free fransa sunucusuna ait ip 51.254.133.169 , eğer elinde pro üyelik varsa hollanda(Netherlands) sunucusunun ip adresini paylaşabilirmisin??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu pro hesap texasınki http://dosya.co/dm8uhs118j3d/limitsiztrickbyFurkanÖzkanFinchVPN_TexasPRO.ovpn.html

      Sil
    2. teşekkürler hocam çalıştı fakat texas çok uzak olduğu için hız düşüyor biraz, daha yakın mesela bulgaristan veya almanya ip verebilirmisiniz. çok şey istedim ama kurura bakmayın . teşekkürler.

      Sil
    3. Bulgaria sunucusununki
      http://dosya.co/c54me15y9orh/limitsiztrickbyFurkanÖzkanFinchVPN_BulgariaPRO.ovpn.html

      Sil
    4. çok teşekkürler hocam ama bağlanamadım wait kısmında kalıyor sonra tekrar bağlanmaya çalışıyor. ayrıca configdeki ip adresi amerikada gözüküyor.
      http://www.ipsorgu.com/?ip=74.142.18.119#sorgu
      telefondaki bağlantıyı pcye aktarıyorum. daha sonra openvpn ile bağlanıyorum hocam. config dosyasını şu formatta atarsanız daha iyi olur benim için.
      http://s2.dosya.tc/server/4fklbr/FinchVPN_FREE_02_France_tcp_443_windows.rar.html
      teşekkürler..

      Sil
    5. Turkcell için finch vpn configi varmı sizde?

      Sil
    6. pttcell kullanıyorum.

      Sil
    7. metin hocam şu ayarı config dosyasına ekleyip denermisiniz.turkcell için çalışacakmı merak ediyorum.

      http-proxy 212.252.169.217 8080
      remote (vpnipadresi)/mms.turkcell.com.tr 443
      tcp

      Sil
  8. Yaw admin şu vodafone icinde biseyler yapin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecebiliyorsan turkcelle yada telekoma gec

      Sil
  9. reis configlerde hata var :D mms.limitsiztrickbyfurkanözkan.com.tr şeklinde remote girmişsin :D ö harfi url lerde kullanılamıyor malesef

    YanıtlaSil
  10. Metin bedir bu finchvpn ye /mms eklenerek modlanmisya onu nasil duzenledin acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Configi es dosya yöneticisi ile açtım öyle düzenledim.

      Sil
    2. Es dosya yonteicisiyle acip hangi dosyayi editledin acaba

      Sil
    3. Detaya girsen biraz daha

      Sil
    4. Ovpn config dosyasını editledim.

      Sil
  11. Kendi hesabınuızı sınırsız yapın.
    https://www.youtube.com/watch?v=4Su000w56wI

    YanıtlaSil
  12. Metin bedir finchvpn.apk yı modlamissinya /mms olarak onu apknın icindeki hangi dosyaya yaptin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu başka bir arkadaş yaptı ben değil.

      Sil
    2. nasıl yapmış acaba öğrenip açıklayabilirmisin

      Sil
  13. Avea open VPN config düzenlermisin

    YanıtlaSil
  14. s.a metin kardeş ben zpn den kendi confıgımı yaptım ama open vpn den baglanmıyor http exc. eror gibi hatalar alıyorum yardımcı olurmusun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zpn editlemeyi desteklemiyor. ben de denedim olmuyor.

      Sil
    2. nasıl olcak ya bulursan yazarmısın banada burdan kardeşim takıbteyım sürekli :)

      Sil
    3. hocam zpn ile videoda anlatılan şekilde telefonu bilgisayara bağlayarak girebilirsin.

      https://youtu.be/xnGfqBIB6aI

      Sil
    4. hocam telefondan openvpn ile bağlanmak için zpn dosyasını bu şekilde editlemişler. deneyin isterseniz.

      http://qfs.mobi/f3167856

      Sil
  15. düzgün çalışan bi ayar yokmu ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ayar çalışıyor hesap yakında paylaşılacak o zaman girersiniz.

      Sil
  16. metin hocam çok teşekkür ederim. sorunsuz çalışıyor. yine farkınızı gösterdiniz helal olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Apk uygulamasından mı bağlandınız :)

      Sil
    2. hayır hocam telefon 5800 o yüzden bilgisayardan bağlanıyorum. hesap sıkıntısız :)

      Sil
  17. S.a baskan bu finch kapandimi yoksa ayarlarimi degisti girmiyor bir kac gundur bir bilgin varmi bu konuda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mms de sorun olabilir hesap aktif.

      Sil
    2. Yok baskan mms calisiyor sorun olsa open calismazdi open sorunsuz ama finch baglanmiyor

      Sil
    3. Yeni finch vpn config eklendi sorunsuz indirebilirsin.

      Sil
    4. hesapta sıkıntı yok 15 gündür kullandığım giriş bilgileriyle şuan sorunsuz kullanıyorum

      Sil
  18. Metin kardeş eline saglik open calisiyor fakat finch calismiyor.

    YanıtlaSil
  19. kapandı galiba config

    YanıtlaSil
  20. metin hocam 3 aylık hesap çok güzel oldu. 1 ay sıkıntısız kullandım.çok teşekkür ederiz. Allah razı olsun senden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim imkanlar varken sizler ile paylasiyorum. :)

      Sil
  21. Hocam jonez hesabiyla giris yaptim basarili oldu ama apn kismina ise sadece mms yaptim baska ayar yapmadim fincde ayar yapmadim baglanmiyor ne yapmam lazim kusura bakmayin zahmet vercem sozede tesekkur ederim simdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendede calismiyor apk ama config calisiyor.Apk baglanmiyor kapanmis olur.

      Sil
  22. metin hocam eğer siz değiştirmediyseniz birisi hesabın şifresini ve API keyi değiştirmiş. bağlantı hatası veriyor. k.adı ve şifre ile hesaba da girilmiyor. hesabı geri alıp, API keyi paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka şifreyi değiştirmiş geri aldım konuyu güncelledim.

      Sil
    2. teşekkürler hocam

      Sil
  23. çalışıyor mu ?

    YanıtlaSil
  24. Kardeş şuan itibariyle söylüyorum şifre hatası veriyo şifre degismis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sifre : limitsiztricknet olarak ayarlandi.

      Sil
  25. API Key kısmını sürekli değiştirmeyin lütfen. account.key dosyasını güncellemekten gına geldi artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende finch config calisiyormu bende transtport error hatasi veriyor

      Sil
    2. ben bilgisayardaki openvpn yi kullanıyorum, şuan çalışıyor. senin telefondaki openvpn programında sıkıntı olabilir. configi kabul etmiyor sanırım.

      Sil
  26. metin hocam şifre yine değiştirilmiş. şifre yerine API keyi paylaşsan daha mantıklı olacak. vpn ye bağlanmak için kullanıcı adı ve API key gerekiyor. hesap şifresine gerek yok.

    YanıtlaSil
  27. Şifre yine değişmiş dünden beri girmiyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

Daha yeni Daha eski