Turkcell Bloodshot version ile simple server bağlantısını kullanarak ücretsiz ve sınırsız bir şekilde bedava internete gireceğiz.Gerekli apk ve anlatımlar yazımızda verilmiştir.


Turkcell Simple bloodshot-www.limitsiztrick.net.zip
Telekom Simple bloodshot-www.limitsiztrick.net.zip

Turkcell Bedava İnternet BloodShot Güncel v2 - Youtube Videolu Anlatım


Videodaki gibi proxydroid ile destek verdiğinizde daha iyi performans alırsınız.

EmirSoylu.ini deki proxy patlarsa değiştirin.

1-) Anlatım kodu çalıştırabilmek için android qpythonu yukardan indirin daha sonra simple server.rar dosyasını indirin .
2-) simple rar dosyasındaki simpleserver klasörünü kopyalayın.
3-) ve şu dizine yapıştırın Turkcell Simple /sdcard/com.hipipal.qpyplus/scripts bunun için es dosya yöneticisi gibi programlar kullanabilirsiniz

Not: Whatsapp messenger periscope gibi programları açamayan arkadaşlar marketten proxydroid indirip root yetkisi verip bu ayarları yapsınlar ben az once denedim gayet stabil bir şekilde hepsi çalıştı.

EmirSoylu.ini dosyasını sadece proxy değiştirmek için kullanın. Çünkü extra bişey yapmanız gereksiz olacaktır.

turkcell yeni bloodshot version ile ss apk ile bedava internete girmek,turkcell bloodshot version bedava internete girmek haziran 2016,turkcell simple server bloodshot v2 version

20 Yorumlar

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

  1. metin kardesim mrb aylik open vpn alacagim yalniz birsey duydum aylik open vpn alan 1 yil kullanabiliyormus bu dogrumu sende bi ara takip ettigim kadariyla aylik pia hesap almistin o halen devam ediyormu yoksa kapandimi yani aylikmi aliyim yillikmi senin cevabina gore alcam tesekkurle simdiden cevabin icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben haftalık almıştım bitti devam etmiyor.Alacaksan pia hesap mms hesapta kullanırsın bir çok alternatif mevcut.

      Sil
  2. Türk telekom için detaylı anlatım yapabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  3. Aylik 10 tlye proxy ve vpn saglayabilirim mesaj atin.Vps servere kuruyorum.Limitsiz hiz.Ping 70 80 civari.Bilgisayardan openvpn hediye :)

    YanıtlaSil
  4. turkcell olan dosyayı tıkladığımda qfs.mobi sitesine atıyor ama dosya yok. yuklemedinmi dosyayı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse indirmediği için dosyalar sistemden siliniyor.Yeniden dosya yüklendi indirebilirsin.

      Sil
  5. TT Linki kırık yeniler misin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siberin götü kalkmıs bro seni yeni kesfediom acaip uygulama paylasimida yaparsan sevinirim. Bide wap nie çöktü ne zamn açılır?

      Sil
  6. Metin kardeş videoda Turkcell çekmişsin aveada olmuyor kardeşim duUguncene bi video yada apn ayarları felan bo yardımcı ol adam kıllı bisey analamadık aveacılar olarak

    YanıtlaSil
  7. Kardeş aveada video çek bari bisry uap bisey anlamadım aveacılar olarak

    YanıtlaSil
  8. Kardeşim ayarları doğru yaptım hatta proxy yi bile yeniledim ama bir türlü bağlanamadım... Verdiğin ayarları bir kontrol eder misin...

    YanıtlaSil
  9. Türk Telekom da çalışmıyor bir türlü...

    YanıtlaSil
  10. bende script hata veriyor android sürümüm ile mi alakalı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasorun ismini degistirme ismi birlesik olsun simple klasoru yazisi.

      Sil
    2. sağol çözdüm sorunu

      Sil
  11. çok sık kopuyor. kopma nedenini tespit edip nasıl azaltabilir veya bu sorunu ortadan kaldırabiliriz. Emir soylu bunun üzerinde çalışıyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kopma yoğunluktan oluyor. Önüne geçemezsiniz. mms serveri ne kadar yoğun kullanılıyorsa o kadar kopma yaşarsınız. Yani beleş olduğu için buna şükredin.

      Sil
  12. Yanlız bu konu qpython.net in

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum zaten paylaşan kişinin ismi yazıyor.

      Sil

Yorum Gönder

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

Daha yeni Daha eski