Python Programı ile bilgisayardan bedava internete girmek evet arkadaşlar tek yapmanız gereken pc'ye python programını indirip kurmamız ve ayarlarını yapmamız gerekiyor.

Bu konudaki Ayarlar Kapandı Yeni Ayar Aşağıdaki Linke Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.

Alttaki yöntem çalışmıyor üstteki linke tıklayın.
---------------------------------------------------------------
Turkcell'li olanlar için sınırsız bir şekilde herhangi bir ücret ödemeden bedava internet kullanabilecek önceki yöntemler kapandığı için yeni yöntemleri buldukça sizinle paylaşıyoruz.

Turkcell hotspot yaparak pc'ye bağlayabilirsiniz.Apn Ayarları İNTERNET Olacak.

Python PC Programı - Ayarlar ve Dosya İndirme Nasıl Olacak?

1.Dosya İlk önce python programı ; buraya tıklayarak bilgisayara indiriyoruz.
2.Dosya Proxysiz Fetch Server'li Python Ayar Dosyasını ; buraya tıklayarak indiriyoruz.
3.Dosya Modül Paketi Çalışması için gerekli İçindekiler ; Requests, injecthttp
C:\Python27\Lib Klasörüne atın Modül Paketini İndir

Aşağıdaki (indirme yapan konsolu) indirin ve üstteki 2.Yazıdaki dosyaların içine atın ve çalıştırın.


İndirdikten sonra klasöre gidip ''SimpleServer''dosyasına tıklayıp çalıştırıyoruz siyah bir pencere çıktımı bedava internetimiz hazır.

Python Dosyasından SimpleServer'ı Çalıştır.



PC'de Fetch Server Adresleri Nasıl Değiştirilir?

''Proxy.conf'' Adında bir dosya olucak onu tutup not defterine sürükleyecez fetch server adresi yazar alttaki resimde kırmızı kutucuğun içinde 1GB Kota dolunca girmez sonraki gün girer.
fetch server adresleri için tıklayın


Tarayıcı Ayarları Nasıl Yapılır?

Hangi tarayıcıyı kullanıyorsak örnek mozilla kullanıyorum ; vekil sunucu adresini 127.0.0.1 8080 yapıyorum daha değiştirmiyorum bu ayarı hep kalıyor sonra python programını açıp mozillayı açıyorum bedava interneti kullanıyorum.

Gezinmek için idealdir hızda yavaşlama felan olmaz.

Facebook'a girmez ise;kproxy.com yada webproxy.at adresini kullanarak ekrana gelen boş kutucuğa m.facebook.com yazıp bağlanabilirsiniz.
Youtube'ye girmez ise; www.proxysite.com yazıp sorunsuz video izleyebilirsiniz.
Diğer sitelere sorunsuz giriyor,film siteleri sorunsuz açılıyor.

16 Yorumlar

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

  1. hocam çok sağpl çalıştı fakat proxysite açılmıyo önerebileceğin başka proxy sitesi varmı aradım fakat bulamadıö

    YanıtlaSil
  2. internet apn ayarları nasıl olacak

    YanıtlaSil
  3. indirme kodu direkt dıye bı dosyada bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O consolun adını kendim yazdım dosya adı o program aynı zaten.

      Sil
  4. Indirme kodlu Direkt dosyası nerede? böylece .lnk kısayolu vardır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosyalar ayni sadece isim farki var o konsola ismi ben koydum

      Sil
  5. Where is the Indirme Kodlu Direkt file? so has the .lnk shortcut

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Vodafone icin psiphon vpn bedava nete giriyormus duyduguma gore dene bi

      Sil
  7. indirme konsolu çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  8. indirme kodu konsolunda bi hata var acılmıyor ındırıyorum dedıgın dosyayı atyorum ıcıne fakat acılıp kapanıyor sadece

    YanıtlaSil
  9. olmuyor beah bu hataları veriyor tlfn andirod değil nokia usb ile bağladım sorun ondamıdır
    http://i.hizliresim.com/6kJbM9.png
    sorunun cevabını lütfen bildirin : www.facebook.com/QSB.WT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ayar artık bölgesel yani herkes de çalışmaz.

      Sil
  10. Yeni ayar hemen blog yazilarinin yan tarafinda paylasildi bu ayar artik calismiyor yeni ayar sag taraftadir bilginize.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

Daha yeni Daha eski