Facebook paketim var Psiphon vpn çalışmıyor diyorsanız gerekli çözüm bilgilerini aşağıdaki yazımda ayrıntılı bir şekilde anlattım artık sorunsuz bir şekilde bağlanabilirsiniz.


Öncelikle Uzak Sunucu Listesi'nde kalıyorsa yani bağlanmıyorsa yapmanız gerekenleri sırayla
söylüyorum :)

Şimdi Telefondan; Ayarlar/Mobil Ağlar/3G Hizmeti/3G'yi etkinleştir başlığından 3G'yi Kapatıyoruz.

Sonrasında ise Şebekede sadece E+ Harfi Gözükecek Psiphon Arka Planda yani hazırda beklesin şimdi tekrar aynı yerden 3G'yi Açıcaz Aktif hale gelmeden hızlı şekilde psiphon vpn uygulamasını açıcaz ve bağlan diyecez E+ den Hemen 3G'ye geçeceği için vpn uygulaması %90 çalışacak.

Mobil veriyi kapatıp açarsanız girmeye bilir çünkü Local İp dediğimiz olay var herkes'de farklıdır.

Mesela bende 10.88 ip'de bağlandı görsel aşağıda.sizde farklı olabilir.


IP Hunter bölümünden psiphonda hangi local ip çalıştı ise örnek ; ben en üstteki numarayı yazıcam 10.88 bulursa sorunsuz bir şekilde psiphon vpn'yi face paketli şekilde kullanabilirim.

Not: Psiphon'da hangi local ip numarası çalışıyor ise o numarayı eProxy/Ip Hunter bölümünde boş alana yazın disconnect deyin sonra connect gelince tıklıyoruz kendisi buluyor zaten mobil veriyi kendi aç-kapa yapar bulunca bağlanır.

ve bağlandı handler diyeceksiniz ama fark etmiyor psiphon3 de çalışıyor.


Facebook Paketi 102/GB Kalan MB Hakkım aşağıda;


İnternete bağlanmış olduğunuz local ip numarasını öğrenmek için aşağıdaki uygulamayı indirebilirsiniz.

E-Proxy Apk İndirme Linki:

eProxy v1.9.1 APK indir

Psiphon VPN Handler İndirme Linki:
psiphon vpn local ip denk getirerek kullanmak,psiphon ile facebook paketli normal internete girme ayarları

12 Yorumlar

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

  1. Bende Edge'de Bağlanıyor Ancak 3g'de Bağlanmıyor Edgedeyken Bağlanıp Eproxy İle Baktım 10.116 Olanda Bağlanıyor Ancak 3g De Bir Türlü Bağlanamadım Lütfen Yardım Edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edge'den hemen 3G'ye geç ardından psiphon vpn uygulamasını çalıştır girersin ilk E den bağlanır sonra H olarak bağlanır bu zaman aralığında yap mobil veriyi kapatırsan girmez sürekli açık tutman gerekiyor.

      Sil
    2. Dediğiniz Gibi Gsm deyken Bağlanıp Mobil Veriyi Kapatmadan Wcdma ya Geçtim Bayağı Bi Denedim İstatistiklerde Veri Gidip Geliyor Ama Bir Türlü Bağlanmıyor 10-15 Dk Bekledim Ama Sonuç Yok

      Sil
    3. E deyken psiphonu yeniden çalıştır girer ve H olarak döner bağlanmıyorsa local ip kapalıdır bölgeseldir

      Sil
  2. Dostum merhaba biraz geç yorum atıyorum ama ben e proxy ip hunterde local ip'm 10. ile başlamıyor ve orda çıkan local ip yi yazıp disconnect diyip connect yapınca mobil veri kapanıp açılıyor neden aceba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10.xxx diye başlaması gerek wifiden mi bağlanıyorsun? , 10.çalışan numarayı yaz connect dersen mobil veri açılıp kapanır o ip denk geldiği zaman psiphon ile sorunsuz bir şekilde mobil veriyi kapatmadan bağlanırsın.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Kardes ip hunteri anlat derken local ip adresini oldugu gibi mi yaziyoz bende 10.76.3.34 ile baglaniyor yaziyorum tariyor ama baglanmiyor ?

    YanıtlaSil
  5. hocam birşey sorcam bu gerçekten mümkünmü baglanması

    YanıtlaSil
  6. thanks U can downland also the final ^psyphon handler 108 from gere : http://goo.gl/S81hQ8 . and thanks to the faitful wzbsite limitsiztrick

    YanıtlaSil
  7. Eyw Calisiyor odlu bendede Ama Youtube yavas Sadece Google Play la Insta hizli

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

Daha yeni Daha eski