Config Inject Header Query turkeytrick update 31.07.2014

Geri Blog Store, bu vesileyle ben özgür Turkeytrick kullanıcıları için Laptop / PC kullanarak geri sörf enjekte paylaşacağız.

Daha önce ben Doğrudan Indosat Indosat enjekte sunucusuna basit ve güncelleme Nisan 2014 aracılığıyla dağıtılan ettiyseniz şimdi ben başlıkları Yapılandırma sorgusu enjekte paylaşacak.

Bu yapılandırma enjekte Başlık Sorgusu Indosat SC 1.3.6 ve aktif dönemini kullanılarak test edilmiş ve sonuçları önceki enjekte enjektö göre oldukça tatmin edici.

Lütfen biliyorum, ben UltraSurf kullanarak ve tünel sörf denedim ve yeni SSH bağlanamıyor zaman oldukça iyi çalışıyor, çünkü enjekte SSH hesabı kullanmak için gereklidir.

O sizin için aşağıdaki linke üzerine, enjekte Yapılandırma Başlık Sorgusu Indosat güncelleştirme 10 Nisan 2014 ihtiyacım var lütfen kim.

Link aşağıdadır.


http://www.tusfiles.net/d7r5c9lg01rz

Post a Comment

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

Daha yeni Daha eski