Evet Arkadaslar ; Öyle Kendi kendime ugrasırken buldugum bedava internet kullanabileceginiz iki uygulama paylaşmak istiyorum.




Uygulama linkleri Aşagıda Verilecektir.
2 Adet Uygulamamız olacak

1:Eproxy

2:drony



Öncelikle Apn Ayarlaını Yapalım

İsim:FarkEtmez
Apn:Wap
Proxy:127.0.0.1
BaglantıNok:8080
ApnTuru:default,wap


Sonra Eproxy Uygulamasını Acalım Size Verecegim Config Dosyasını İmport Edelim

Open Config Diyip Config Dosyasını İmport Edelim.

Yada Siz Kendiniz Manuel Olarakta Yazabilirsiniz Resimdeki Gibi.

Arakadaslar Rootlu Olan Cihazlar Route Secenigini isaretlesin Rootlu olmayanlar oldugu gibi bıraksın.
Mobil Veriyi Acıp Start yapalım.

Sonra 2 uygulamamız olan "Drony" uygulamasını Acıp Off'u On Yapalım ve bu uygulamaya güveniyorum diyip tamama basalım Eger İslemleri Düzgün Yaptıysanız İnternet Baglantınız Olmus Demektir.
Uygulamalar :



9 Yorumlar

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

  1. hizi nasil acaba benim burda wap hizi kisitli neden acaba

    YanıtlaSil
  2. Dostum verdiğin confingi programa aktaramıyorum klasörü boş gösteriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu kardeşim yorumu onaylıyosun bi cevap vermiyosun böyle mi paylaşımcısınız siz ? Sorun var diyorum verdiğin ayarı program görmüyor bütün klasörleri boş görüyor

      Sil
  3. Elle yazın config import şart değil ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuyor kardeşim kaç defa denedim bağlanmıyor

      Sil
  4. çalışıyor mu ?

    YanıtlaSil
  5. mms de artık 443 portuyla girilemiyor, onun yerine 110, 1194, 80 gibi portlar artık kullanılıyor

    YanıtlaSil
  6. Ustam config dosyası bulunamadı diyo sitede

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

Daha yeni Daha eski