Limitsiztrick bloguna özel yeni çekilişimize herkesi davet ediyoruz.Sitemizi sürekli takip edenler ve yeni ziyaretçiler için bir çekilişimiz var.Nasıl katılıcam diyorsan yazımızın devamını okuyun..


Çekilişe Katılım Şartları; 

1-) '' www.limitsiztrick.net '' Sitemizi kendi hattınız ile yani mobilden ziyaret edip girdiğinizde ss yani (Ekran görüntüsü) alıp aşağıdaki form bölümüne resim linkini atmanız.

Örnek Resim:

2-) Youtube Sayfamıza Abone olmanız.

3-) Aşağıdaki katılım formunu doldurmanız.

Not: Sadece Turkcell Hattı olanlara Hediye TL Gönderilecektir.Çekilişe katılım az olursa çekiliş iptal olacaktır.
Öneri: 6 TL ile sınırsız facebook paketi alabilirsiniz size kalmış birşey.

Kazananlar:
Muhammed Toprak Bingöl 6 TL
Burak Baykal 4 TL

Çekiliş Fiyat Hediyesi:

İlk Oylama ile 1 Kişiye 6 TL ( Turkcell )
İkinci Oylama ile 1 Kişiye 4 TL ( Turkcell )

Hediyeyi nasıl göndereceksin diyenler için resim altta :)




Bir sonraki çekilişte görüşmez üzere..

22 Yorumlar

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

  1. Ben azeriyem kendi operaturum hostun nasil bulayim

    YanıtlaSil
  2. Metin hocam sınırsız face var 102gb 2016 yöntem atabilirmisin opn olursa makbule geçer :D

    YanıtlaSil
  3. Katılan kişi 1 kişi o da benim hadi bana çıksın ins

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 Kişi katıldı şuan

      Sil
    2. Yaw katilmayin bana gelsin paket ihtiyacım var ;)

      Sil
  4. Turkcell host ne zaman açılıyor kaç haftadır beles net bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. Hediye TL gönderimi yapıldı. Teşekkürler limitsiztrick

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler TL gönderimini bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. turkcell 4.5 g hizinda bedava internet var. iyi fiyat verene yöntem satılıktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en yuksek fiyati verene verecem kesinlikle yalan değildir arkadaşlar.

      Sil
    2. Versene vereyim 100tl

      Sil
    3. skype adresin varsa yaz ben seni eklerim.

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Yine cekilis olacak zaten takipte kal :)

      Sil
    2. Adam ustte yöntem buldum diyor turkcell ???

      Sil

Yorum Gönder

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

Daha yeni Daha eski